مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1392 ساعت 09:582013-08-19ورزشي

با تدریس رییس انجمن فریزبی کشور: نخستین دوره مربیگری فریزبی کشور در قم آغاز شد


برای نخستین بار دوره مربیگری رشته ورزشی فریزبی با حضور نمایندگان استان های مختلف کشور به میزبانی هیئت ورزش های همگانی استان قم آغاز شد.

- " از قم، بعد از اینکه با حضور رییس انجمن فریزبی فدراسیون ورزش های همگانی کشور، رییس کمیته فریزبی قم، نائب رییس دوم و رییس دفتر مشترک انجمن های فدراسیون همگانی جلسه ای در دفتر انجمن فریزبی به منظور بحث و بررسی پیرامون تقویم آموزشی و مسابقات پیشنهادی این رشته برگزار شد، یکی از مصوبات برگزاری دوره مربیگری فریزبی در قم بود.

در این جلسه مقرر شد نخستین دوره مربیگری رشته فریزبی به میزبانی هییت ورزشهای همگانی استان قم برگزار شود و بر همین اساس مسئولان پرتلاش هیئت ورزش های همگانی استان قم و کمیته فریزبی این هیئت، میزبانی از مربیان استان های مختلف را عهده دار شد.

میزبان برگزاری نخستین دوره مربیگری رشته ورزشی فریزبی که یکی از رشته های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی به شمار می رود، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر مقدس قم هستند و این دوره از امروز در قم استارت خورد.

در حالی که ابوالفضل وفایی مسئولیت ریاست هیئت ورزش های همگانی استان قم را بر عهده دارد، علی ذاکریان از ورزشکاران موفق استان قم در سال های اخیر مسئولیت ریاست کمیته فریزبی را عهده دار است و بدین ترتیب کمیته فریزبی فدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تدریس رییس انجمن فریزبی کشور: نخستین دوره مربیگری فریزبی کشور در قم آغاز شد

با تدریس رییس انجمن فریزبی کشور: نخستین دوره مربیگری فریزبی کشور در قم آغاز شد